CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. november 10., szerda

Ez így nem jó

Sziasztok!

Tudom,tudom... megszavaztátok hogy induljon újra a blog és már a frissre vártok DE én is szeretnék kérni valamit. Az előző fél fejihez (Elrablás 2/1) írjatok néhány komit. 8-an szavaztátok meg hogy folytassam de ha egyetlen komit sem kapok a fejihez akkor nem folytatom. Nem érek nyolcat még ötöt sem csak három darab komit. Szerintem az nem olyan sok. Amint van kettő komi elkezdem írni a fejit és ha három lesz fel is teszem. Ha többet írtok annak csak örülök. Én folyamatosan figyelem majd a blogot és mindegy mikor lesz meg a három én akkor fogom folytatni. Remélem nem haragszotok ránk de amióta megnyitottuk ezt a blogot (megjegyzem lassan egy éve) nem kaptunk csak egyetlen komit. A Chet-et azt néha használjátok annak örülök de nem kárpótol a komiért. Amióta nem jelentkeztünk azaz a nyáron és még most sem mindenki csak én. Bells elment továbbtanulni szóval ő nem igen hoz mostanában frisst. De Alice és én még mindig itt vagyunk a blogok között de most külön.
Az én blogjaim:
Alice-é:
Ezekre a blogokra is nézzetek be ha van kedvetek! Én amikor csak tudok frisselek! Alice-t pedig majd megkérdezem nemsokára hogy mikor lesz ott friss!:)
Nagyon várom a visszajelzéseket! A szidásokat hogy miért csináltam komi határt! xD
Puszi
Esme

1 megjegyzés:

Happines for a life :) írta...

Szia!!
Csináld tovább a blogot :D meg irj is oldikra és akkor sikeres blogod lesz...meg kövesd is a blogokat.

Nézd meg az ennyimet is ha szeretnéd és ha akarod követheted is a blogot.
köszii
vampire-vampirefan.blogspot.com